Jolie+
Moerkerkse Steenweg 155
8310 Sint-Kruis (Brugge)

Open op: di t/m za van 1Ou – 12u en 14u – 18u
Gesloten: maandag en zondag

Veelgestelde vragen

Verzendkosten

U betaalt standaard €5,50 voor alle orders onder €100.
GRATIS VERZENDING bij bestellingen boven €100.

Je betaalt uiteraard geen verzendkosten als je je pakket zelf ophaalt in onze winkel in Sint-Kruis!

In welke landen leveren jullie?

Wij leveren in België en in Nederland. Moest je vanuit een ander land binnen Europa willen bestellen, gelieve ons te contacteren over de mogelijkheden!

Wanneer ontvang ik mijn pakket?

Gemiddeld duurt het 5 werkdagen voordat jouw pakket bij jou geleverd wordt. Dit hangt ook af van hoe snel wij jouw overschrijving ontvangen. Deze levertermijn kan afwijken afhankelijk van de voorraad en de drukte.

Kan ik veilig online shoppen?

Absoluut! Je gegevens blijven veilig bij ons en worden niet met derden gedeeld.

Hoe kan ik betalen?

Bij ons betaal je altijd veilig, eenvoudig en snel. De betaling gebeurt op de afrekenpagina en kan via de volgende betaalmethoden:

Betaal met iDEAL
Met name geschikt wanneer u een Nederlandse bank account heeft. U betaalt veilig via uw eigen bank. De betaling wordt direct bevestigd.

Betaal met Bancontact / Mister Cash
Met name geschikt wanneer u een Belgische bank account heeft. U betaalt veilig via uw eigen bank. De betaling wordt direct bevestigd.

Betaal met Mastercard
Betaal met uw credit card, wereldwijd de bekendste online betaalmethode.

Betaal met Visa
Betaal met uw credit card, wereldwijd de bekendste online betaalmethode.

Betaal met Belfius DirectNet
Speciaal voor klanten van het Belgische Belfius

Betaal met KBC betaalknop
Speciaal voor klanten van KBC

Onze betalingen worden verwerkt door Mollie B.V.
Op uw afschrift komt te staan : Stg. Mollie Payments inzake Joliebis

Retouren

Na ontvangst van het pakket heeft u altijd 14 dagen bedenktijd. U kunt het pakket altijd terugsturen via de post of gratis terugbrengen naar onze winkel in Sint-Kruis. Het kledingstuk dient echter proper en ongedragen geretourneerd te worden. Bij ontvangst zullen wij het volledige bedrag terugstorten aan u.

Contacteer ons!

Indien uw vraag er niet tussen staat, mag u ons altijd vrijblijvend mailen: shop @ joliebis.be

Wij beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk!

De Consument kan zich ook wenden tot het ODR-platform.